Veilig voor de kachel - Reisverslag uit Keijenborg, Nederland van Yvete Jansen - WaarBenJij.nu Veilig voor de kachel - Reisverslag uit Keijenborg, Nederland van Yvete Jansen - WaarBenJij.nu

Veilig voor de kachel

Blijf op de hoogte en volg Yvete

26 November 2016 | Nederland, Keijenborg

Lieve vriendjes, vriendinnentjes, familie en andere random people,

Veel mensen hebben mij gevraagd 'ga je een reisblog bij houden?' Nou bij deze ja! Of nouja ik ga het proberen bij te houden.
Op dit moment zit ik nog lekker te snotteren voor de kachel bij paps en mams in Keijenborg. En niet te snotteren omdat ik verdrietig ben, maar omdat ik niet zo fit ben.. Handig? Nee, dat niet, maar wat doe je eraan. Het is op dit moment rond het vriespunt in Nederland en ik ga over een half weekje lekker naar de zon, dus hopelijk heeft dat positief effect op mijn neusje :)
Ja over een half weekje is het zover. Ik zit dit nu te typen en denk WAT?! Maar ik heb er heel veel zin in! Vind het heel spannend, maar het zal niet goed zijn als ik het niet spannend vind. De laatste daagjes hier zitten vol met mensen nog even snel zien voordat ik weg ga. Zo ga ik morgen met mijn lieve vriendinnentjes naar de Kinder Boerderij, ja wat moet je anders als afscheid doen?.. haha. Verder word ik nog lekker getrakteerd op een 'laatste avondmaal' door de familie.
Ja de familie, en vooral mijn lieve mama, vindt het spannend. Een dagelijks berichtje wordt erg gewaardeerd in Keijenborg. Ze hebben niet gezegd wat erin moet dus waarschijnlijk wordt het kort maar krachtig. haha.Nee even zonder gekkigheid, ik ga ze ook erg missen! Maar nu nog geen emotioneel gedoe, want ik ben nog niet eens weg.
Terwijl ik dit typ heb ik al een keukenrol weg gesnotterd. Maar oke, even terug naar gisteren. Gisteren heb ik het mooie Groningen verlaten :( Ik ga alle vriendinnetjes daar heel erg missen maar heb gelukkig wel 2x afscheid mogen nemen van Baneke. Jawel, de mensen die Baneke kennen weten dat ze soms chaotisch kan zijn. Zo was ze me iets vergeten te geven waardoor ik haar dan toch nog maar een keer moest zien.
Maar voor iedereen mij mist ben ik alweer terug, het is maar 3.5 maand! (tenzij ik het zo leuk vind en nog geld heb (niet geheel onbelangrijk) en er nog een maandje aan vast plak)

Verder ga ik deze week natuurlijk mijn backpack inpakken en weer uit pakken waarschijnlijk, omdat hij veel te zwaar is, of omdat hij niet eens dicht kan. Maar uiteindelijk knoop ik hem woensdag op mijn rug om met de uitzwaai comité richting Schiphol te vertrekken. Ik vlieg dan naar Bangkok waar een mannetje op mij staat te wachten met YVETTE JANSEN op zijn bordje. Wie wil dat nou niet?! Dit stond op mijn bucket list hoor, opgehaald worden door iemand die mijn naam op een bord hoog houdt! Met hem ga ik naar mijn eerste overnachting in BANGKOK. Hier verblijf ik 2 nachtjes en zal dan snel deze drukke stad verlaten om richting het zuiden te gaan om daar heel hard te gaan chillen op de eilanden.

Met deze blog zal ik jullie lastig vallen met mijn avonturen die ik mee ga maken! Maar nu nog eerst even lekker genieten bij de kachel bij paps en mams.

Knuffels!


  • 26 November 2016 - 23:06

    Michelle:

    Leuk dat je een blog bij gaat houden yvettje!! En baneke heeft waarschijnlijk expres wat achtergehouden zodat ze je nog een keer zou mogen zien, goed excuus natuurlijk!

    Heel veel plezier!

  • 27 November 2016 - 01:39

    Maurice :

    Ha Yvette! Een mooie blog om mee te beginnen! We waarderen je blogs zeker en moedigen je schrijverstalent bij deze aan! Het is superleuk als andere mensen mee kunnen genieten van jouw knotsgekke ervaringen daar!
    Wij wensen je vanuit Doetinchem een fantastische tijd toe, geniet & ervaar! Let goed op jezelf..

  • 27 November 2016 - 10:00

    Edwin:

    Hoi Yvette, we wens je ontzettend veel plezier. En een blog hoor er tegenwoordig bij. Kunnen we een beetje mee genieten van je avonturen. Trouwens vlogs zijn ook Hot tegenwoordig.
    Kortom we horen graag van je.

  • 27 November 2016 - 16:14

    Jacqueline Weijers:

    Ha Yvette, hoorde van Silvia en Appie dat het nu bijna zo ver is.
    Super leuk en zeker ook wel een beetje spannend, wij gaan je vanuit Lochem zeker volgen!
    Geniet nog even lekker bij de kachel bij papa en mama eneuh houw een klein stukje keukenrol over voor woensdag ;)
    Heel veel plezier en tot hoors, koes Jacqueline

  • 28 November 2016 - 12:30

    Hermien Guus:

    leuk yvette

    heel heel veel plezier en een heel goede reis.


    succes. en ik volg je
    doei

  • 28 November 2016 - 20:34

    Marian ,Eef:

    Ha yvette, gelukkig gisteren jou nog even persoonlijk goede reis kunnen wensen.
    Geniet ervan en we zien jou reisverslag tegemoet,
    Groetjes van ons twee

  • 30 November 2016 - 16:34

    Anjo:

    You go girl en have lots of fun!!
    We zullen je avonturen met veel plezier volgen.
    Dikke knuffel vanuit het mooie Doetinchem ;-)

  • 01 December 2016 - 10:37

    Wilfred,Elly,Eeke,Harm En Jelle:

    Vandaag even wennen aan de klamme hitte en dan lekker genieten van dit avontuur. We wensen je een hele mooie tijd met veel ervaringen om nooit te vergeten! Liefs van ons

  • 01 December 2016 - 11:02

    Appie En Silvia:

    Hoi Yvette we hebben je even gevolgt via flight radar je bent goed aangekomen we wensen je heel veel plezier daar en geniet er van we blijven je volgen en laat wat van je horen xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Yvete

Actief sinds 26 Nov. 2016
Verslag gelezen: 694
Totaal aantal bezoekers 98512

Voorgaande reizen:

30 November 2016 - 15 Maart 2017

Eerst keer backpacken in ZO Azie

Landen bezocht: