Kuit pijn en intense rust - Reisverslag uit Krabi, Thailand van Yvete Jansen - WaarBenJij.nu Kuit pijn en intense rust - Reisverslag uit Krabi, Thailand van Yvete Jansen - WaarBenJij.nu

Kuit pijn en intense rust

Door: Yvette Jansen

Blijf op de hoogte en volg Yvete

20 December 2016 | Thailand, Krabi

Hallo lieve mensjes,

Nadat mama een aantal keer heeft gevraagd wanneer ik weer een blog online zal zetten omdat mijn 'fans' daarom vroegen, nou hier is die dan! Haha no kidding, het werd ook wel weer tijd.

De laatste woordjes dat ik tegen jullie verteld heb was nog op Koh PhiPhi! Hierna zijn we,  ik en Sander, vertrokken naar Krabi. Ik vond het schijnbaar een leuk idee om beetje brakjes naar the tiger cave te gaan. Nou wat was dat even zweten zeg. Mensen, ga er even voor zitten want wat ik nu ga vertellen is geen grap. Het was een trap van 1237 treden. En oké het woord trap is niet helemaal gepast hier. Want sommige stukken van de trap waren zo stijl en hoogte verschil dat het soort van klimmen was. Magoed, ik wil echt geen medelijden kweken, want het was allemaal meer dn waard!! We hebben er ongeveer 50 minuten over gedaan om boven te komen. Ik denk dat we beide best hoog zijn geëindigd op wie met het meest rode kop boven komt, maar dat even terzijde. Wat een prachtig uitzicht! En wat een grote en mooie beelden stonden daar boven! Zo'n intense rust, het was het meer dan waard!!!
De volgende dag zijn we vertrokken naar khao sok. Hier bevindt zich het nature park. Eerste een nachtje in een mooie bungalow om de volgende morgen naar het park te gaan. Nou ik was even bang dat er geen volgende morgen kwam, want jeetje wat onweerde het hard!! Op gegeven moment zat ik rechtop gillend in bed. Toen toch maar even het thuisfront gecontact, want chill was wat anders.. Toen kwam dus toch de volgende dag en gingen we naar het natuurpark. In 1 woord WAUW! We sliepen in een houten hutje wat op het water dreef. Zo'n mooie natuur waar je op keek. Super gave hikes gedaan! (Mijn kuiten waren het er niet altijd even mee eens, eerst de tiger cave en dan dit) Van door een rivier tot door de modder en door een waterval omhoog klimmen in een grot. De plek waar we sliepen had alleen maar van 6 tot 10 uur savonds stroom wat het nog bijzonderder maakte. De weg naar de wc was al een avontuur opzich met licht, laat staan zonder licht. Wat een 'stilte' was dat na 10en. Stil was het niet, want je hoorde allemaal krekels en af en toe een aapje. Ik heb wel een uur daar alleen maar gezeten en geluisterd en om me heen gekeken. Zo'n bijzondere plek vond ik het.
Nadat we de 2 daagse hike hadden gedaan was dan toch echt het moment van afscheid nemen gekomen. Ik heb met Sander ongeveer 2 week gereisd en wat was dat gezellig! Maar ik ben nu naar het noorden aan het reizen en Sander juist naar Maleisië. Maar het avontuur gaat gewoon door! Op dit moment namelijk in de nachttrein naar Chiang Mai wat ongeveer 13 uur duurt. Daar ben ik van plan om Kerst te vieren.

Voor de mensen die mijn blog lezen, super lief alle reacties en ik wil iedereen ook op deze manier alvast fijne feestdagen wensen!!

LIEFS!

  • 20 December 2016 - 15:53

    Miriam Hulshof:

    Geweldig!!!! Super leuk en jij ook hele fijne dagen

  • 20 December 2016 - 17:46

    Eef ,Marian:

    Ha yvet ,
    Super mooi verslag,
    Alweer veel beleefd en gezien.
    Goede reis en fijne kerstdagen.
    Veel groetjes van ons twee

  • 22 December 2016 - 14:01

    Wilbert En Marian:

    Hoi Yvette, ik hoop dat je weer uitgerust bent na je rit met de nachttrein.
    We wensen je fijne kerstdagen en nog veel plezier.

  • 22 December 2016 - 22:40

    Wilfred,Elly,Eeke,Harm En Jelle:

    Hey Yvette, ook voor jou hele fijne kerstdagen. Maak er bijzondere dagen van, samen met alle leuke mensen die op je pad komen. Kerst vieren in een warm land....wie wil dat nu niet! Geniet er maar lekker van!

  • 23 December 2016 - 13:00

    Appie En Silvia:

    Hoi Yvette
    ja we lezen het maar al te graag je valt daar van het ene avontuur in het andere en zo uit je verslag te lezen geniet je met volle teugen het in dan af en toe wel eens afzien maar het is het allemaal zeker waard nou ook van onze kant fijne feestdagen en goed begin van 2017.


    de groetjes

  • 25 December 2016 - 12:07

    Anjo Racz:

    Hoi Yvette,
    Leuk om je blogs te lezen, je schrijft erg leuk!
    Heel beelden aslof we zien wat je beleeft :-)
    Wij wensen je hele fijne feestdagen en geniet van alle mooie ervaringen die je opdoet.
    Liefs van Edwin, Anjo en Yannick

  • 30 December 2016 - 14:00

    Gerrie:

    Hoi Yvette,

    Wat leuk om je verslagen te lezen en wat kan jij op een mooie manier schrijven. Ik merk dat je het erg na je zin hebt. Ik wens je een fijne jaarwisseling toe en een goed 2017!
    Veel plezier verder nog en ik blijf je volgen.

    groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Yvete

Actief sinds 26 Nov. 2016
Verslag gelezen: 779
Totaal aantal bezoekers 98528

Voorgaande reizen:

30 November 2016 - 15 Maart 2017

Eerst keer backpacken in ZO Azie

Landen bezocht: